Camasa cireasa& palarie capsuna- vandute Ana

duminică, 21 noiembrie 2010

Camasa cireasa
Marime : scrie 40, e ok si pt 38
Material : 65% poliester, 35% bumbac
Stare excelenta
Masuri : lungime maneca 59 cm, bust 100 cm, lungime umar-tiv 65 cm.
Pret: 30 lei
Are o culoare superba, intensa, ce mi-a amintit de ciresele alea bune bune :) textura e si ea interesanta, initial am crezut ca are lana in compozitie pentru ca e o tesatura mai atipica pentru o camasa, dar am gasit si eticheta intr-un final :P
Croiala este cea a camasutelor din anii 70, cu pense la umeri si maneca stransa putin, in rest dreapta. Se inchide cu nasturi ascunsi plus unul vizibil la gat. E in stare impecabila, abia asteapta s-o ia cineva la lucru cu un sacou :D

Palarie capsuna
Marime : circumferinta 54 cm
Material : fetru
Stare foarte buna
Pret : 25 lei
O idee mai deschisa la culoare decat camasa. Are o taietura frumoasa si eleganta, cu panglica si funda. E in stare eeexcelenta cu exceptia unei mici ciupituri intr-o laterala, spre spate.
Nu e mica, nu de asta imi sta cand pe varful capulu, cand pe ceafa, ci pentru ca aveam parul prins :D Mie una imi place mai mult purtata mai pe spate decat clasic.







0 comentarii: