Reducerea de azi: Nike running shoes- vanduti Moni

marți, 21 iunie 2011

Marime : 40 pe eticheta
Material : textil
Masuri: lungime talpa interioara 25.5 cm
Stare excelenta
Pret: 150 lei/ pret nou 100 lei
I-am primit cadou dar cum eu nu sunt cu alergatul, i-am purtat de fix 2 ori. Asadar, sunt practic noi. Sunt extra comozi, fac parte dintr-o linie de adidasi (da, stiu ca se zice pantofi sport dar...seriously) "cushioned", pentru mai mult confort. Adica au pernite peste tot si chiar iti dau o senzatie ca esti mult mai usor, de unde si numele de Air Max. Despre ei, puteti citi aici.
Eu port cam 39.5 si astia imi sunt buni, si lungimea interioara cam unui 39, 39.5 ii corespunde. Nu garantez ca se potrivesc la 40.
Pretul de pe site e de aprox 100$, adica 300 lei, imi inchipui ca tot cam atat trebuie sa fie si in magazine.
Sunt 100% garantat originali, mi i-a cumparat cineva din State, dar nu mai am cutia. Also, au toate inscriptiile necesare peste tot.








0 comentarii: