Giveaway winner!

luni, 17 octombrie 2011

Yay! We have a winner! Conform dl-ui Random No Generator, comentariul castigator este cel cu nr 15, adica Miss Rux. Sa va zic drept, am stat cu sufletul la gura si noi si Elefantul, desi nu participasem niciunul dintre noi:D
Multumim tuturor participantilor, nu ne asteptam la un numar asa de mare, ceea ce nu poate insemna decat ca urmeaza un alt giveaway cat de curand.
Felicitari castigatoarei si poate o sa impartaseasca cu toata lumea ce si-a ales din produsele de pe blog.



P.S. Daca ati numarat si va da un total de 30 de comentarii, este pentru ca au existat doua care nu reprezentau entries in concurs (o intrebare si raspunsul meu la ea) si pe care le-am sters, tocmai in speranta ca vor disparea, si ne vor face viata mai usoara la final, dar se pare ca au ramas printre noi.

1 comentarii:

Ruxandra spunea...

Vaaaai :X:X Nu pot sa cred, este pentru prima oara cand castig :D :D Multumesc frumos :* Cu siguranta am sa va impartasesc ce mi-am ales cat de curand :D :*